CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 18, 2009

Yang tulus ikhlas Ingin sekali sekala dirinya dibalas Walau hanya dengan dakapan di angin lalu Yang selalu memberi Ingin sekali sekala jadi penerima Cukup dengan salam dan manis doa Prechorus: Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta Dan leburkan saja serpihan calar derita Chorus Selamat ulang tahun sayang Kini kau bersayap, pergilah terbang [ Selamat Ulang Tahun Sayang lyric found on www.lirik.tv ] Rentaslah langit cita cita mu Harap nanti kita ‘kan bertemu Selamat ulang tahun sayang Janganlah engkau tak terbang pulang Ku nanti penuh kerinduan Selamat tinggal, selamat jalan (Strings Bridge) Prechorus Aku hanya inginkan engkau setia Kerana setia yang mencipta bahagiamu Chorus best sgt lagu ni..first time aku dgr mase tengah tunggu my younger bro aku ambik result last year..mse tu dlm kete...syahduu gak..sesuai ngan keadaan aku mase tu...aku teringin sgt org dedicate kan lagu ni nanti birtdhday aku..huhu..

0 comments: