CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 14, 2009

lepak...


mase kat kelas hr senin ari tu..sempat gak lepak ngan kis...huhuu,,,kitorg duk bual2 pasal broadband ..pahtu tertanye ar die...kis,,,how u wif him?,,kis ckp..mcm biase..stil on..dlm ati aku,,"mudahnye korang..."..tapi bile aku dgr2 balek...ermm masing2 ade masalah masg2..kite je yg tak tau..berat mata memandang..berat lagi bahu memikull..kis ckap die ngan him tu kene byk sabar...die tak leh ckp lepas2..ops!ini sgt berbeza ngan aku yg suka ckap "ganaz" bile marah..baguih kis ni..patut la dah 4 th n stil on...last2 berbalik kat aku lah..susah2..bagi aku susah..die mungkin kebetulan dan jumpa dgn org yg serasi..mungkin la..aku pun tak ckp org lain yg salah...ape2 hal aku suka berbalik kepada diri sdiri gak...tanye2 bdak2 lain pun ..rupa2 nye couple diorang tak seindah mimpi..betui ar kate org...bahagia tu ibarat di hujung tanduk..di sebalik bahagia itu rupanya susah...

0 comments: