CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 15, 2009

Dingin


dingin..mlm yg menyelubungi,hening sayu dlm hati..berbicara bersendirian..ku rase resah selama dibuai rindu,pada cinta yg selalu,,terpendam di dlm khayalan..kan kuleraikan impian indah..kepadanya ku berserah mungkin tak daya,,ku tawan cinta yg sama-lirik lagu dingin nyanyian ziana zain..tibe2 je terdgr mase bangun tido ptg td..kebetulan laptop tak off....bgn2 n terdengar lagu ni ...best gak layan..aku suka lagu yg sesuai dgn keadaan aku ketika itu dan sangat kene dgn situasi..itulah lagu kegemaran dan bermakna bagi aku..tak kisah lagu ape2 pun...banyak lagu yg aku minat aku dgr bile aku tengah drive n bawak kete kat highway ke kan..tibe2 lagu tu diputarkan..sama ada kat radio or adik2 aku yg onkan..hehe..sem ni kene buat lagu ngan rekoder..nasib baek tak kene wak konsert untuk agsiment muzik..huhu..

0 comments: